SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

S Spletnim mestom www.čevljarstvo-ratitovec.si upravlja podjetje A&S SAFESTEPS d.o.o. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje podjetja, pravice porabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in

garancijami)

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil

dostopen v razumljivem roku)

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že

vsebujejo davke in stroške prevoza

g) način plačila in dostave

h) časovno veljavnost ponudbe

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o

tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci 

Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

V postopku naročanja lahko kupec izbere naslednje načine plačila:

 z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju),

 z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu,

 osebni prevzem na sedežu podjetja,

 preko PayPal-a (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard /

Mastercard ali Visa ipd).

Dobavni rok

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. 

V primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo stremela k obojestranskem zadovoljstvu.

Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah naših skladišč ali skladišč naših dobaviteljev, možna so manjša odstopanja.

Postopek nakupa

1. Naročilo in oddaja naročila

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb POTRDITE NAROČILO

odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno izdela in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 5 delovnih dni ponudnik o tem obvesti kupca.

2. Kupec izbere željen izdelek in s klikom na ikono "Povprašajte o izdelku", povpraša za željeno številko. Mi za vas preverimo raspoložljivost zalog in vam v roku 1-2 delovnih dni odgovorimo na vpisan elektronski naslov.

3. Odpošiljanje blaga

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju

pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni elektronski naslov info@cevljarstvo-ratitovec.si

blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Ponudnik vrne potrošniku vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno (izdelek seveda lahko preizkusite in uporabite, da ugotovite vse njegove lastnosti), nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če vračate izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo da je bil uporabljan dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno, da s preizkusom ugotovite vse njegove lastnosti, si pridržujemo pravico da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Naprošamo vas da izdelek po prevzemu previdno odpakirate, ter ga pazljivo preizkusite, tako da bi morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih stroškov.

Če se pogodbeni stranki nista  dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah katerih predmet je blago: - ki je bilo izdelano po natančnih  navodilih potrošnika

- ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam

- ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo

- pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na

njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne

veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri

tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih

zagotavljajo naši dobavitelji.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da iz kakršnihkoli razlogov v 8 dneh odstopi od pogodbe. To stori pisno,

na e-naslov prodajalca.

Kupec mora blago vrniti v 8 dneh po pisnem sporočilu, na naslov sedeža ponudnika.

Vračilo celotne kupnine ponudnik vrne kupcu takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v 30-tih

dneh od prejema pisnega obvestila o odstopu. Za zagotavljanje varnosti transakcij in točnosti

plačilnih evidenc ponudnik vračilo kupnine izvede na TRR, s katerega je bil nakazan znesek

nakupa. Izjema so primeri, ko kupec pisno zahteva oz. navede drug TRR za vračilo. Vračilo

kupnine v gotovini ni mogoče.

Edini strošek, ki ga je dolžan poravnati kupec v primeru odstopa od pogodbe, je strošek

vračila izdelka ponudniku.

Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga), se

to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni nepoškodovani embalaži z vsemi elementi vsebine.

Izdelki, ki so bili rabljeni več kot je to nujno za preizkus delovanja ali izdelki, poškodovani

zaradi neustreznega rokovanja oz. neupoštevanja navodil za uporabo, ne morejo biti predmet

vračila

PREJELI STE POŠKODVANO BLAGO, KAJ STORITI?…

1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali

dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko

pošiljko zavrne.

2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja,

ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato

sprožiti postopek reklamacije pri prevoznem podjetju ali pri ponudniku. Če sumite da je

poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba,če je to Pošta

Slovenije to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga

prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki,

lahko pa se s poštno enoto ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče

njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca

potrebno zamenjavo, oziroma za ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Enako postopate, če je

dostavljalec katero drugo podjetje. Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru

poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda

finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva,

ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da

bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in v navzočnosti dostavljalca preveri

njegovo vsebino.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če

je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali če izdelki kako drugače

odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva

takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod

pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko

kupec v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali

vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec

blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za

kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko

blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s

prodajalcem na stroške prodajalca vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se

morate o tem dogovoriti z referentom čevljarstvo-ratitovec.si. Pošiljk z odkupnino ne

sprejemamo če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob

upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so

navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o

garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru

lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je

dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa

artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo

uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na

garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za

dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo

dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave

Stroške dostave blaga v vrednosti do 50 EUR krije kupec sam. Stroške dostave blaga v 

vrednosti nad 50 EUR v celoti krije ponudnik.

Čas dostave

Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste

ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo

imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. V nekaterih primerih je

možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob

dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte

s komercialisti trgovina. Strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko

razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.

Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljalec Pošte Slovenije pustil sporočilo, na

podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem. V primeru, da

dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago za prevzem čaka na najbližji poštni enoti.

Hitrost dostave

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno

blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 16. ure, bo blago odpremljeno z naše

strani še isti dan, najkasneje pa v roku 5 dni. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na

zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena na dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši

komercialisti vas bodo preko elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o

predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi

naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.